3Howw Hostel at Sukhumvit 21

Bangkok Şehir Merkezi
Haritada Göster 32/9 Asokmontri Road Sukhumvit 21 Soi 1,Wattana,Sukhumvit,Bangkok 11110
Ertesi gün giriş yaptıktan sonra temizliği kabul edemedim, ertesi gün odayı temizlemek istedim, temizlediler ama lavabonun altında biriken çöpleri atmadılar, geç geldim ve yapmadım. onu kendim atmayacağım. Ertesi gün neden çöpleri atmıyorlar diye sordum, her şeyi atacaklarını söylediler. Geç geldim, çöpler hâlâ oradaydı 🤦🏻‍♀️ 4. katta ayrı bir oda kiraladım, orada tadilat yapıyorlar, sabah erkenden sondaj yapıyorlar. İnce duvarlar, komşularınızı duyabiliyorsunuz. Son gün sabah saat 10'da yönetici beni uyandırdı ve sözleşmeyi yenileyip yenilemeyeceğimi sordu. Uzatmayı düşünmüyordum, saat 12’ye kadar alarm kurmuştum. Tadilat nedeniyle geç yattım, sabah pek uyuyamadım ama sonunda yönetici beni uyandırdı 🤦🏻‍♀️ Saatin çoktan 12'yi geçtiğini düşündüm ve uyuyakalmışım 🤦🏻‍ ♀️ ondan önce sakin bir şekilde resepsiyona saat 12'ye yaklaştım ve odamı genişlettim, kimse kapıyı çalmadı! Ve genel olarak personel yöneticileri iyi adamlardır ama kızın beni uyandırmaması gerekirdi. Genel olarak oteli tavsiye etmiyorum, taşınamayacak kadar tembeldim. Benzer bir fiyata duvarın arkasını delmeden normal, yeni oteller var.
Марина А*** - 2/5
Kadın yatakhanesinde uyumak Yatak ikinci kattadır. Merdivenleri çıkmak çok zordur. Eski görünen ahşap bir merdiven. Merdivene bağlanan somun gevşemiş ve pek sağlam görünmüyor. Yatakların arasındaki perdeler çok ince. Ne olduğunu bilmiyorum. İkinci kattaki banyo o kadar da iyi değil. Temiz olsa bile hiç temiz değil. Kalmaya giden olursa 4. kattaki banyoyu öneririm, daha iyi olur. Ancak 4. katta yalnızca bir banyo ve duş odası bulunmaktadır. Anahtar kartı depozitosu 500 baht Çok fazla hatırlamamız gerektiğini düşünüyoruz. Çünkü normalde bir pansiyonda veya başka bir otelde kalırken, anahtar kartının depozitosu sadece 100-200 baht'tır. Ve depozito sadece nakit olarak ödenmelidir. Nakit parası olmayan biri varsa caddenin karşısında bir SCB ATM'si vardır. Odaya gelince, sabah 2-3'te uyuyana kadar çünkü sürekli içeri girip çıkan insanlar var. Odada elektrik yok, sadece yatağın kendisinde elektrik var. Yastıklar ve battaniyeler temiz görünüyordu. Yatağın baş kısmında saklama dolabı bulunmaktadır. Bu fiyata çok şey aldığınızı anlıyorum ama aynı fiyata kaldığımız diğer hostellerle karşılaştırıldığında pek bir fark yok. Diğer pansiyonlar çok daha iyi. Eğer geri dönüp tekrar kalsaydım muhtemelen geri gelmezdim ve bu oteli tavsiye etmem🥹
ykyk - 1/5
Güzel, çalışanlar çok tatlı. Odalar temiz, yataklar çok yumuşak.
Bbaa - 5/5
Servis kötü.
Lolipop S*** - 1/5
2. kattaki banyo harika değil. Duş almak için 4. kata çıkın kızlar. Odada elektrik yok, sadece uyku bölümünde ışık var, klima serin, kalın, kokulu battaniyeler, koku yok, serin.
pavine - 4/5

ÖZELLİKLER

• Kasa
  • Restoran(lar)
  • İnternet
  • Kablosuz İnternet
  • Açık Otopark

Misafirlerimizin rahatı ve konforu için ücretsiz kablosuz İnternet ve tur/bilet desteği bulunmaktadır.

Terminal 21 Alışveriş Merkezi - 0,7 km / 0,4 mi

En yakın havaalanları:
Suvarnabhumi Uluslararası Havalimanı (BKK) - 28 km / 17,4 mi
Bangkok (DMK-Don Mueang Uluslararası) - 25,2 km / 15,7 mi

Misafirler için kuru temizleme/çamaşır yıkama servisi, 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı mevcuttur. (ücretli) otopark vardır.
Restoranda 3Howw Hostel at Sukhumvit 21 misafirlerine yemek servisi yapılıyor, isterseniz hafif yemek büfesi/şarküteri alternatifi de var.
Terminal 21 Alışveriş Merkezi yakınında
3Howw Hostel at Sukhumvit 21 misafirlere Bangkok (Sukhumvit) bölgesinde, Terminal 21 Alışveriş Merkezi ile 3 dakika sürüş mesafesinde ve Siam Paragon Alışveriş Merkezi ile 9 dakika mesafede konaklama olanağı sunuyor. Bu hostel Siam Center Alışveriş Merkezi ile 6,2 km (3,8 mil) ve Khaosan Caddesi ile 10,3 km (6,4 mil) mesafede.
17 klimalı oda mevcuttur. Odada ücretsiz kablosuz İnternet vardır. Banyolarda duş kabini, ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlerimize emanet kasası gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır. Ayrıca haftada bir oda/kat hizmeti verilmektedir.

32/9 Asokmontri Road Sukhumvit 21 Soi 1,Wattana,Sukhumvit,Bangkok 11110
3Howw Hostel at Sukhumvit 21
Bangkok Şehir Merkezi
Марина А*** - 2/5
ykyk - 1/5
Güzel, çalışanlar çok tatlı. Odalar temiz, yataklar çok yumuşak.