Akti Toroni Boutique Hotel

Toroni
Haritada Göster 630 72 Toroni
Her yıl Yunanistan'ı ziyaret ediyorum ama hiçbir zaman şu anki kadar hayal kırıklığına uğramadım. İnternetten odaların resimlerini kontrol ettikten sonra "4 yıldızlı otel" rezervasyonu yaptım. Ancak geldiğimde odada berbat bir koku vardı ve banyo küf doluydu. Sundukları şey için talep ettikleri fiyat kesinlikle kabul edilemez. Görünüşe göre sadece yakın zamanda yenilenmiş, çarpıcı, modern ve temiz görünen odaların resimlerini gösteriyorlar - bu oteli seçmemin nedenlerinden biri. 150 € ödediğim kaldığım odanın fotoğraflarını ekleyeceğim. Daha da kötüsü, iki gün sonra gıda zehirlenmesi geçirdim ve bu da tatilimi tamamen mahvetti. Partnerim de hastalandı. Son değerlendirmeleri incelediğimizde diğer konukların da benzer sorunlar yaşadığını fark ettik. Bu oteli asla tavsiye etmeyeceğim.
Andrada V*** - 1/5
Ayrıca bu otelde son iki gündür gıda/su zehirlenmesi yaşadık. Musluktan su içmedik ama aynı musluk suyuyla yemek hazırladıklarından, bulaşıkları yıkadıklarından eminiz! Son birkaç günde bu otel için giderek daha fazla yorum yayınlandı, komşu oteller için değil (kontrol ettim). Bu, otelin iddia ettiği gibi bölgede bir virüs değil, bu otele özgü bir sorun olduğunu açıkça gösteriyor. Otelin önünde çoğu zaman kanalizasyon suyu mevcut ve buna korkunç bir koku da eşlik ediyor, bu da musluk suyunu kirletiyor olabilir. Ayrıca oda ve banyoda küf var (fotoğraflar eklenmiştir). Bunu 4 yıldızlı bir otel olarak tanıtıyorlar ki bu bence bir aldatmaca. İki ayrı binaları var, biri 2 yıldızlı otele benzeyecek, diğer binayla alakası yok. Odanızdan şikayetçiyseniz diğer incelemelerde de belirtildiği gibi diğer binaya taşınmak için aradaki farkı ödemenizi istiyorlar. Bu otel gecelik 150 ila 400 dolar ödemeye değmez, hatta yakın bile değil. Umarım yerel yetkililer bir an önce harekete geçer! Müşteri şikayeti için bu numarayı buldum Yunanistan # 1572 veya 1520, Pazartesi günü deneyeceğim, doğru numara olup olmadığını bilmiyorum.
Alin G*** - 1/5
Adrian A*** - 5/5
Kaynak : Google
sandra j*** - 5/5
Herkese merhaba, ikinci kez buradayız ve bir daha asla, yani geçen yıl (2023) buradaydık ve her şey yolundaydı ve bu yaz yine aynı otele geldik, her şey değişti, servis görevlileri, bunu başaran bu Kadın otel, kendisi çok profesyonelce değil, bize sipariş ettiğimiz oda yerine başka bir oda verdi ve bize 3 gün boyunca odayı değiştirebileceğimizi, biz 3 yaşında çocuğu ve 3 aylık bebeği olan bir aile olduğumuzu ve tümünün nasıl taşınacağını söyledi. bir odadan diğerine, sahilde servisin her şeyi 15/20 dakika beklediğini, içecekler hakkında konuşun, bugün kahvaltının olduğu alanda su almaya gelmişti, su için bardaklar vardı, burada yönetici olan kadına sorduğunuzda, o sana mhm evet ve hiçbir şey demiyorum. Köpekler tembel çantanın üzerinde uyuyor, yarın geliyoruz ve ondan bir kıl buluyoruz, bebeği onun üzerine koymalısınız, evet bir havlunuz var ama her yerde köpek kılları var. Çok çok çok kötü bir deneyim —-CEVAP—otel önündeki otoparka gelince, otelin inşaatının kötü olması ve su temininin yetersiz olması nedeniyle her gün otelin önünde göl bulunduğunu, giremediğiniz için dikkate alırsak doğrudan otele, arabamın park edildiği otelin duvarını geçmeniz gerekiyor, sonra girişini kapattım ve o anda sinirlenip beni neden aradığınızı sorduğumda odadaki telefonu aradınız. öğleden sonra tüm aile sahilden odaya gittik tabii ki dinlenmek için ama sen aynı zamanda bebeğimi ve 3 yaşındaki çocuğumu da uyandırdın ve tabii ki ben de sana sormak için gergin bir şekilde resepsiyona geldim. beni neden arıyorsun, plajın geri kalanına gelince 0 personel, her gün odayı temizleyen adam benim tarafımdan 10+ puanla ödüllendirildi, oteldeki diğer bazı adamlar iyi durumda ve kızıl saçlı resepsiyon kızı 10 puanla ödüllendirildi. +. MENAGER puanı 0 tamamen profesyonelce değil ve yalan söylemeyin, bir dakika sonra fincanları getirdiniz, 10 dakika sonra tekrar su içmeye gittim ve hiç su yoktu, kahve fincanından içtim.
Filip V*** - 1/5

ÖZELLİKLER

• Kablosuz İnternet
  • Oda Servisi
  • Açık Otopark

Spada misafirlerimize masaj sunulmaktadır. Misafirlerimiz spor salonu ve sezonluk açık havuz eğlenme ve dinlenme imkânlarımızdan yararlanabilir. Bu otelde ayrıca ücretsiz kablosuz İnternet, düğün organizasyonu hizmeti ve ortak alanda televizyon sunulmaktadır.

Torónis Beach - 0,1 km / 0,1 mi
Azápiko Beach - 17,7 km / 11 mi
Porto Carras Plajı - 19,4 km / 12,1 mi
Klimataria Beach - 19,7 km / 12,3 mi

Misafirler için 24 saat açık resepsiyon, birden fazla dil bilen personel ve valiz dolabı mevcuttur. Ücretsiz otopark vardır.
Misafirlere yemek servisi yapılan restoran var, ayrıca kahve dükkânında/kafede hafif yemek servisi mevcut. Misafirler için otelde belirli saatlerde oda servisi imkanı sunuluyor. Oteldeki bar/oturma salonu misafirlere içecek servisi yapıyor. Misafirlere her gün 8.00 ve 10.30 arasında ücretsiz açık büfe kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Torónis Beach yakınında
Akti Toroni Boutique Hotel misafirlere Sithonia bölgesinde, plaj yakınında, Torónis Beach ile 1 dakika yürüme mesafesinde ve Toroni Kalesi Kalıntıları ile yaya olarak 8 dakika mesafede konaklama fırsatı sunuyor. Bu 4 yıldızlı otel St. Atanasios Kilisesi ile 0,5 mi (0,8 km) ve Toroni Kuzey Plajı ile 1,2 mi (1,9 km) mesafede.
Misafirler için 50 ayrı ayrı döşenmiş oda mevcuttur. Odalarda özel mobilyalı balkonlu bulunur. Odada ücretsiz kablosuz İnternet vardır. Banyolarda duş kabini, lüks banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır.