Appart'hôtel Odalys Paris XVII

Paris Şehir Merkezi
Haritada Göster 14 Rue Hélène et François Missoffe,17ème Arrondissement (Batignolles-Monceaux),75017 Paris,Île-de-France
2 Komidin ışıkları çalışmıyor Klima yok Çevresel gürültü Yaklaşık temizlik 1 kişilik geniş yatak yok ve çözüm yok
JULIEN L*** - 2/5
Eşim ve ben bu tesiste 6 gece kaldık... İnanın size anlatabileceğim tek bir olumlu şey bile olmadığını söylüyorum. İkinci gün karınca istilasına uğradığımız için oda değişikliği talebinde bulunmak zorunda kaldığımızı, tesise döndüğümüzde değişiklik yapabileceğimizi söyleyerek diğer odanın kartını bize verdiklerini söyleyerek başlayabilirim. Gece yarısından sonra odaya dönüyoruz ve önce bize tahsis ettikleri odayı görmeye gidiyoruz, kapının önüne geliyoruz ve kapının eksen dışına çıkması ve kapanmaması nedeniyle (ancak çok fazla kuvvetle) oda açıktı. açıldı ve kapandı) uyumadan önce odayı değiştirdikten sonra "mahremiyeti" koymak ve birkaç kelimeyle kendimizi kilitlemek için kulpun üzerindeki düğmeye basmaya karar verdim, ancak ertesi sabah (Disneyland'a gitmek zorunda kaldık) Paris) odadan çıkmadan önce kilidi açmak için düğmeye tekrar basıyorum ve kilidin çıkmadığını fark ediyorum, kapıyı dışarıdan kapatıyoruz ve belli ki dışarıda kilitli kaldık. Sabah saat 1'de Disneyland Paris'ten dönüyoruz. Girişe odanın dışında kaldığımızı ve tekrar açmamızın bir kabus olduğunu bildiriyoruz (sorunun bu olduğunu düşünerek pilleri değiştirmek için kolu sökmek zorunda kaldılar). tabii ki kapının kendisi arızalı olduğu için değil.. sonraki iki gün içinde tamamen aynı sorunu yaşadık, temelde arka arkaya 3 akşam boyunca dışarıda kaldık. Tüm sorunlar göz önüne alındığında, duş sızıntısı olduğundan ve kendi havlularımızı kullanmak zorunda kaldığımızdan dolayı birkaç temiz havlu almanın mümkün olup olmadığını sorduk... açıkçası bunlar bize bir ücret karşılığında bile verilmedi. Çıkış günü lavabonun altındaki bölmede çatal-bıçağı düzenliyordum.. açtım ve her şey sular altında kaldı ve lavabo borusundan da su sızıyordu.. Çıkış sırasında, teorik olarak varışta bıraktığım 200 €'luk depozitoyu iade etmeleri gerekirdi, ancak bu tutar bana geri verilmedi... Paranın yatırılması için 1,5 hafta boyunca Booking müşteri hizmetleriyle görüştüm. bana geri dön. Akşam Roma'ya döndüğümde (çıkışın sabah 11'de olduğunu ve akşam 8'de Roma'ya indiğimi varsayıyorum) bankamdan kartımdan 120 tutarında ek bir çekimin onaylandığını bildiren bir bildirim aldım ( benim tarafımdan değil). Yani sonuç olarak, eğer yapabiliyorsanız, bu kuruluştan kaçının! Roma'ya döndüğümüzde bile bu bizim için her şeyden daha fazla sorun yarattı. Burada kalmamanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Genelde değerlendirme bırakmam ama bu sefer bir zorunluluktu!
martina d*** - 1/5
Hemen yan taraftaki çevre yolundan çok zayıf ses yalıtımı. Sabah 5'te garantili uyandırma çağrısı.
Dom 5*** - 1/5
Personel hiç de kolay değil. Klimasız odalar ve odaların temizlenmesini istiyorsanız ekstra ücret ödemeniz gerekiyor. Koridordaki ışık çalışmıyordu ve cep telefonunun ışığını açmak zorunda kaldık. Konumu hiç de kötü değil ama geceleri bazı sokaklar biraz korkutucu.
Cristina D*** - 1/5
Oda sade bir şekilde döşenmişti ama yeterliydi. Terastan Eyfel Kulesi'ni görebiliyorsunuz, maalesef kahvaltıdan sonra teras kapatıldı. Kahvaltıda sadece küçük bir seçim vardı. Bu yüzden her zaman kahvaltının dahil olduğu odayı seçmelisiniz, çünkü buna 18 Euro ödemem. Odalar temiz. Havlular yalnızca bir kişi için mevcuttur, başka bir havlu isterseniz ekstra ücret ödemeniz gerekir. O halde evden bir tane getir. Tatil kiralamaya benziyor. Ne yazık ki odada yalnızca vantilatör vardır ve klima yoktur. Yaklaşık 10 dakikada metroya ulaşabilir, ayrıca 3 duraktan otobüse binebilirsiniz. Metro 2 dakikada bir geliyor. 2 dakika yürürseniz trene ulaşıp doğrudan Eyfel Kulesi'ne ulaşabilirsiniz. Ne yazık ki bu o kadar sık ​​olmuyor. Konaklama bizim için yeterliydi ve Paris'te harika günler geçirdik.
F. O*** - 4/5

Misafirler spor salonu gibi dinlenme fırsatlarından yararlanabilir veya çatı katında teras ve bahçe keyfiyle manzaranın tadını çıkartabilir.

Parc Clichy-Batignolles - Martin-Luther-King - 1,3 km / 0,8 mi

Orly Havalimanı (ORY) - 27,3 km / 17 mi
Paris (BVA-Beauvais) - 80,3 km / 49,9 mi
Paris (XCR-Chalons-Vatry) - 219 km / 136,1 mi

Misafirler için 24 saat açık resepsiyon, valiz dolabı ve çamaşırhane mevcuttur. (ücretli) otopark vardır.
Misafirlere her gün 7.30 ve 9.30 arasında ücretli açık büfe kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Paris (17th Arrondissement) içinde
Odalys City Paris XVII size Paris (17th Arrondissement) bölgesinde, Tuileries Bahçesi ve Bois de Boulogne 10 dakika sürüş mesafesinde konaklama fırsatı sunuyor. Bu rezidans La Machine du Moulin Rouge Etkinlik Mekânı ile 2,4 mi (3,8 km) ve Galeries Lafayette ile 3,1 mi (5 km) mesafede.
Misafirlerimizin konforu ve rahatı için 148 odada küçük mutfak, buzdolabı ve mikrodalga fırın bulunmaktadır. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için dijital TV kanalları vardır. Misafirlere emanet kasası ve masa gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır. Ayrıca sınırlı olarak oda/kat hizmeti verilmektedir.