Cunda Rota Hotel

Cunda Adasi
Haritada Göster Mevlana Caddesi 48/2,10400 Cunda Island,Ayvalık İlçesi,Balikesir Province
Bizi kendi evimizde gibi hissettiren, şirin, sessiz, araç park sorunu olmayan ve konumu ile güzel bir tesis. Öncelikle tesis müdürü Okan bey olmak üzere, uykusuz gecelerin fatihi Ethem kardeşime, güler yüzlü ve çok hamarat, bize leziz kahvaltılar hazırlayan Fergül hanım ve diğer çalışanlara, Aleyna kardeşimize çok çok teşekkürler. Ailece kalınabilecek, tertemiz bu tesisi şiddetle tavsiye ediyorum...
Engin C*** - 5/5
otelin konumu güzel taş bir bina.kahvaltı yeterli düzeyde çeşitliliği çok gayet doyurucu.havuzunu hiç kullanmadık ama ufak oldugu için 10 kişi ile sınırlıydı.çalışanlarda ilgiliydi. benim gördüğüm eksiklik biz bahçe katı odada konakladık 3 kişi oda biraz ufaktı ve en önemlisi çamaşır asılacak yer yoktu. yani tatil beldesinde çamaşır asışacak yer olmaması sorun oldu buna bir çözüm bulunursa bence daha iyi olucak.
seçilo - 5/5
Otelde 2019 yılında kalmıştık o zamanlar çok temiz ve ilgililerdi bu deneyimden sonra 2024 yılında da tercih ettik ama hataymış. Odaya ilk girdiğimizde zaten yerler toz içerisindeydi daha sonra ertesi gün denize giderken resepsiyona temizlik isteğimize ragmen yapılmamıştı üstelik yataklar dahi toplanmamıştı temiz havluyu kendimiz gidip resepsiyondan aldık. Yönetici beyefendiye söylediğimizde ise şuan bir şey yapamayız personelimiz 6’da gidiyor, yoğunluktan olabilir dedi. Yaklaşımlarını da beğenmediğimi belirtmek isterim. Hatalı bir tercih oldu bizler için.
yağmur d*** - 1/5
Nurgül Ş*** - 5/5
Kaynak : Google
Her şeyden çok memnun kaldık. Odaların temizliği, otelin konumu, çalışanların güler yüzü her şey beklediğimden daha iyiydi. Sabah kahvaltıları şahane gerçekten emeğinize sağlık.
Ozum - 5/5

Şehrin gürültüsü ve stresinden bir nebze uzaklaşmak isteyenlerin rotasını cunda çizdiğinde uğraması gereken bir oteli hayata geçirmeye çalıştık . Her türlü konfor ve rahatlığı misafirlerimize sunmak onlara stressiz ve mutlu bir tatil geçirmeleri hedefindeyiz. Cunda Adası içinde hem restaurant ve merkezine yakınlığı ile hem de gürültüsünden uzak harika bir konuumdadır. 26 oda kapasiteli otelimizde yüzme havuzumuz bir çok odasında jakuzi ve türk hamamı ile hizmet vermektedir. 2016 yılının temmuz ayında heyecanla ilk misafirlerimizi ağırlamaya başladık . Sizleride aramızda görmenin bize büyük mutluluk vereceğine emin olabilirsiniz Rotanızı Cunda'ya çevirin ve bizimle sizde Rota deyin !
Hakkımızda "Cundaya Rota çizenlerin oteli" Rota Otel Cunda adasında 2016 yılı Temmuz ayında hizmete girmiş 26 oda kapasiteli havuz ve geniş dinlenme alanları , bahçesi özel odaları ile sizlere konforlu, huzurlu , mutlu bir tatil geçirmeniz için dizayn edilmiştir.