Holiday Inn Express & Suites Braselton West

Braselton
Haritada Göster 2958 Braselton Crossing Lane,Braselton,Georgia 30517
Mümkünse -10 verirdim! En kötü müşteri hizmeti! Yakınlarda bir cenaze töreni için bir oda ayırttık. Ne yazık ki Kaliforniya dışına uçuşlarımız hava koşulları nedeniyle iptal edildi ve büyükannemin hizmetine zamanında yetişemiyoruz. Uçuşları kaldırmaya çalıştık ama şans eseri bir sonraki uçuşun hizmet tarihi geçmişti. Rezervasyonumun yapıldığı gün odamı iptal edip bana kredi verip vermeyeceklerini öğrenmek için aradım. Ayrıca bir sonraki uçuşumuzun seyahatlerimiz için uygun olmayacağını gösteren tüm iptallerimi de gönderdim. Hiçbir deneyimi olmayan ve uzun bekleme süreleri olan yeni bir yöneticiden diğerine gidip gelmek, çünkü bir "yöneticiden" sadece geri gelip bana başka bir yemlik olmadığını söylemesini istemek zorunda kaldılar. Bahane üstüne bahane, rezervasyonumu kimsenin almasını sağlayamadıkları için hala odam için ücret alınıyordu! Büyükannemi son kez göremediğimiz ve şirket politikası nedeniyle benim için daha fazlasını yapamadıkları için ailem ve ben duygusal açıdan enkaz halindeyiz. Daha sonra yönetici ben hala konuşurken telefonu yüzüme kapattı ve bana iyi günler diledi! Vay!!!! Bilginize, burası aynı zamanda bir mezarlığın hemen yanında! Ve konumu için çok pahalı!
Zuag M*** - 1/5
Geçen gece köpeğimle birlikte burada kaldım. Google'a göre "evcil hayvanlara izin verilmez" ibaresi yok, burası evcil hayvan dostu. Birkaç gün sonra, evcil hayvan sahibi olduğum için odama 250 dolarlık bir ücretin eklendiğini öğrendim. Onun çoğu çocuğun yapacağından daha az karışıklık yarattığına dair size söz verebilirim. İmzaladığım bir şeyin evcil hayvan ücreti olduğunu belirten bir şey olduğunu iddia ettiler ama imzalamadan önce araştırmıştım ve bununla ilgili hiçbir şey göremedim.
Chris R*** - 1/5
FL'den NJ'ye giderken odama geç giriş yapıyorum. Oda çok kötü kokuyordu ama yorgun olduğumdan pek fazla düşünmedim. Ertesi sabah uyandığımda banyodaki makyaj masasına bir parça kaka yapıştığını fark ettik. Hemen odadan çıktık ve çıktık. Çok özür dileyen ve yardımcı olan ön büro müdürü Rick ile konuştum. Genel müdür Chawanda Brown'ın ertesi gün geri ödeme talebim için beni arayacağını, çünkü neden tamamen temizlenmemiş ve tezgahta kaka bulunan bir odada kalmak için para ödemek zorunda kalacağımı söyledi. Ayrıca ona bir e-posta gönderdim ve sesli mesaj bıraktım ve henüz geri dönüş alamadım. Şu anda bir haftadan fazla zaman geçti ve herhangi bir yanıt gelmedi. Bir yönetici olarak böyle bir şey olsaydı utanırdım ve birimizin bu sağlıksız olaydan gerçekten hastalanabileceği için misafirden çok özür dilerdim. Şirketi aradım ve kadın çok yardımcı oldu. Dört gün sonra olayın takibi için şirketi aradım, otele gönderildiğini söylediler ama yine yanıt gelmedi. Görünüşe göre otel müdürü bunu hiç ciddiye almıyor ve ben onlardan çok hayal kırıklığına uğradım. Bu oteli kesinlikle tavsiye etmiyoruz.
Kaitlyn M*** - 1/5
chuck s*** - 5/5
Kaynak : Google
Sistemin çalışmadığını ve saatin sabahın ikisi olduğunu anlıyoruz.
rNaldo H*** - 1/5

Misafirlerimiz için spor salonu ve sezonluk açık havuz bulunmaktadır.

Chateau Elan Şaraphanesi - 1,5 km / 0,9 mi
Lanier Technical College Winder - 15,9 km / 9,9 mi
Fort Yargo Eyalet Parkı - 16,2 km / 10 mi
College Meydanı Alışveriş Merkezi - 17,4 km / 10,8 mi

Misafirler için ofis, 24 saat açık resepsiyon ve çamaşırhane mevcuttur. Ücretsiz otopark vardır.
Misafirlere her gün 6.00 ve 10.00 arasında ücretsiz açık büfe kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Chateau Elan Şaraphanesi yakınında
Hoschton bölgesindeki Holiday Inn Express And Suites Braselton West, an IHG Hotel misafirlere banliyöde, Chateau Elan Şaraphanesi ve Mayfield Süt Ürünleri Çiftlikleri 5 dakika sürüş mesafesinde konaklama fırsatı sunuyor. Bu otel River Place Medical Plaza ile 3,5 mi (5,6 km) ve Stonewood Riding Stables at çiftliği ile 4,7 mi (7,5 km) mesafede.
85 odada buzdolabı ve mikrodalga fırın mevcuttur. Kablolu ve kablosuz İnternet erişimi ücretsizdir, iyi vakit geçirmeniz için düz ekran televizyon ve kablolu TV kanalları vardır. Özel banyoda ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlerimize emanet kasası, masa ve telefon ile ücretsiz şehir içi telefon görüşmesi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır.

2958 Braselton Crossing Lane,Braselton,Georgia 30517
Holiday Inn Express & Suites Braselton West
Braselton
Zuag M*** - 1/5
Chris R*** - 1/5
Kaitlyn M*** - 1/5
chuck s*** - 5/5
Kaynak : Google
Sistemin çalışmadığını ve saatin sabahın ikisi olduğunu anlıyoruz.
rNaldo H*** - 1/5
Haritada Göster 2958 Braselton Crossing Lane,Braselton,Georgia 30517
Misafirlerimiz için spor salonu ve sezonluk açık havuz bulunmaktadır.