Old Quarter Family Hotel

Haritada Göster 11 Ngo Hai Tuong,Hoan Kiem,Hanoi
Güzel, personel nazik ve eski şehirde olmasına rağmen çok sessiz. Oda da iyiydi
Hiroshi - 5/5
Başlangıçta bir kız olarak Hanoi'ye tek başıma seyahat etmeyi düşünmüştüm, eğer burayı bilmiyorsam, önce bir seyahat kitabının önerdiği bir otelde kalırdım ama sonuç inanılmazdı, burada tam anlamıyla bir prensese dönüştüm. Otelin donanımı yeni ve modern, tüm tesisler insanların kendilerini temiz ve rahat hissetmelerini sağlıyor. Hanoi'ye giden insanlar bana bazı otellerde su basıncının olmamasına dikkat etmem gerektiğini hatırlattı. Burada kaldığım birkaç gün boyunca spor salonuna gittim ve ardından restoranda kahvaltı yaptım. Dezavantajı ise spor salonunun nispeten havalandırmasız olması, ancak kahvaltı seçenekleri zengin ve lezzetli. Benedict usulü yumurta ve çırpılmış yumurtayı tavsiye ederim. ~ Hanoi'de 7 gün içinde Old Quarter ve West Lake'teki 4 spaya gittim. Bu oteldeki La Spa'nın şefi en iyisi, sıcak taş + ayak masajı veya ayak masajının yatarken yapılmasını öneriyor. aşağı! (Bir koşu tutkunu olarak kaslarımın iyice gevşediğini hissediyorum). En üst kattaki Moonlight Bar, akşam 5'ten akşam 8'e kadar bir alana bir bedava teklif ediyor. Sommelier iki farklı klasik kokteyl sipariş etmemi önerdi ve bunları tercihime göre ayarlamama yardımcı oldu. İki içeceğin toplamı 300 NT$ artı karşılaştırıldığında fiyat. Aynı bölgeye geceleri daha yüksek bir görüş alanı sağlar ki bu Tayvan'da kesinlikle imkansızdır! Bahsetmem gereken son ve en özel şey, tüm otel personelinin inanılmaz samimiyetidir! Konsiyerjden tezgaha, kahvaltı restoranındaki garsonlardan spa personeline kadar her personel hizmet konusunda oldukça hevesli ve iyi derecede İngilizce becerisine sahip! Ne yazık ki buraya geldiğim zaman, süper tayfunun hemen sonrasıydı. Her yerde ağaçlar ya da su baskınları vardı. Güvenlik ve gezinin nasıl ayarlanacağı konusunda endişelendim. Daha sonra Halong'u iptal ettim. Bay'e gittim ve bir günlük gezi için Ninh Binh'e gittim. Geziden çok memnun kaldım. Her personelin kendi iyi mağaza listesi var gibi görünüyor. Onlarla daha fazla sohbet ederseniz beklenmedik ve ilginç bilgiler alabilirsiniz! Daha sonra ben de tavsiye ettikleri restorana gittim ve harika bir deneyim yaşadım! Daha önce Hilton'da kalmıştım ama burada o kadar rahat değilim. Fiyat farkı çok saçma. Kısacası, burada kalmak Hanoi'yi ziyaret ederken verdiğim en iyi karardı. Otele döndüğümde evime dönüyorum, dost canlısı insanları, rahat ortamı ve iyi Wi-Fi hızıyla gerçekten endişelenmeme gerek yok 😂 Resepsiyon görevlisi Bay Đặc'e özellikle teşekkürler, yardımınız için çok teşekkür ederim! Hanoi'de gerçekten güzel vakit geçirdim, hepinize iyi şanslar diliyorum!
Chili L*** - 5/5
Koh E*** - 4/5
Kaynak : Google
La siesta Hotel Yaz tatilim için kocamla birlikte gittim! Bir terası, iki katı ve iki banyosu var! 3 gündür oradayım. 💕 Her gün akşamdan kalmaydım haha. Pirinç eriştesi sorunu çözdü. Her kahvaltı lezzetlidir! Çalışanlar da bir o kadar nazik. Korece, İngilizce ve Çince hepsi mükemmel. Bu gece Ha Long Körfezi'nden Hanoi'ye geldim. Saat 23.00'te uçmam gerekiyordu. Bugün Hanoi'de takılmaya karar verdim! Bavulumu ne yapacağımı bilmiyordum. Manh Dac bana yardımcı oldu, ben de bagajımı otelde bıraktım ve özgürce dolaştım :) Manh Dac personeli en iyisidir? Bir dahaki sefere Hanoi'yi tekrar ziyaret ettiğimde La Siesta Hotel'de kalacağım. ☺️
김미희 - 5/5
Dört gün kaldık ve hizmet o kadar güzeldi ki bu da bize herhangi bir baskı olmadan çok iyi karşılanmış olduğumuzu hissettirdi. Hanoi'de gıda hijyeni ve şarj etme konusunda gerçekten dikkatli olmamız gerekiyordu… Ama Hang'in yardımıyla kendimizi gerçekten güvende hissettik ve la siesta'da rahatladık. Hang'i ve kahvaltıdaki mükemmel omleti özleyeceğiz.
江俊杰 - 5/5

Zemin katta teras ile manzaranın tadını çıkartın ve ücretsiz kablosuz İnternet ve danışma (concierge) hizmetleri gibi imkânlardan/kolaylıklardan yararlanın.

Ta Hien Sokağı - 0,1 km / 0,1 mi
St. Joseph Katedrali - 1 km / 0,6 mi
Danimarka Elçiliği - 1 km / 0,6 mi

En yakın havaalanı Hanoi (HAN-Noi Bai Uluslararası) - 28,4 km / 17,6 mi

Misafirler için kuru temizleme/çamaşır yıkama servisi, 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı mevcuttur. Gidiş-dönüş havaalanı transfer servisi ücretlidir.
Restoranda yemek servisi yapılıyor, ayrıca otelde belirli saatlerde oda servisi sunuluyor.
Hanoi (Hoan Kiem) içinde
Old Quarter Family Hotel misafirlere Hanoi (Hoan Kiem) bölgesinde, Ta Hien Sokağı yakınında ve Bach Ma Tapınağı ile yaya olarak 3 dakika mesafede konaklama fırsatı sunuyor. Bu otel Hanoi Eski Şehir Kapısı ile 0,2 mi (0,4 km) ve Hang Ma Sokağı ile 0,3 mi (0,5 km) mesafede.
Misafirlerimizin konforu ve rahatı için 25 klimalı oda minibar ve düz ekran televizyon bulunmaktadır. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için kablolu TV kanalları vardır. Özel banyo, duş kabini, ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlerimize telefon, emanet kasası ve masa gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır.