Pacco Sea & City Hotel

Antalya Şehir Merkezi
Haritada Göster Akdeniz Bulvarı 90,Konyaaltı,Antalya
Otelde 2.konaklamamız 201 numaralı odada kaldık.Deniz manzaralı oda...Güler Hanım'a Çok teşekkür ederim her zaman sorar bir isteğiniz var mı diye her gün çarşafı değiştirir sağ olsun otelin tüm çalışanlarına Teşekkür ederim Güler yüzlerinden dolayı👍
Dilek D*** - 5/5
Şımarık olmadığımız için bizim için fazlasıyla yeterliydi. Otel sahile yakın, gerçekten iyi bir konuma sahiptir. Kahvaltı her gün aynı, gün geçtikçe 3 şey değişiyor. 4 çeşit zeytin ama sadece 1 çeşit ucuz salam (sucuk), ama restoranlarda fiyatlar çok yüksek olduğundan yiyecek bir şeyler bulmayı başardık. Oda resimlerde göründüğünden daha küçük ama biz tatili odada geçirmeyi planlamadığımız için sorun etmedik. Misafirler için sauna mevcut ancak biz kullanmadık. Plaja giderken her gün gelip odanızı temizliyorlar. Para çalma konusunda hiçbir sorunumuz yoktu. Havlular temiz görünüyordu, her santimini kontrol etmedim. Ayrıca plaj havlusu da alıyorsunuz, böylece bagajınızı onlarla doldurmanıza gerek kalmıyor. Fiyatın adil olması ve sonuçta 2 yıldızlı bir otel olması nedeniyle genel olarak memnun kaldık.
Laura M*** - 4/5
LÜTFEN ASLA ORAYA GİTMEYİN, hırsızlar, tatsızlar, paranızı istiyorlar, kirli oda, küçük, tuhaf canavar hamamböceği geldiğimin ilk günü benden ancak 1 saat sonra arkadaşımdır toplamı plaja gidin, odadan çıkarken Odamın önünde sanki çıkışımızı gözetliyormuş gibi gezinen ikinci bir resepsiyonist vardı, sonra alt katta bir sistem var, temelde kartlar veriyoruz ve onlar bize havlu veriyorlar, bu yüzden plajdan geri dönüyoruz ve 70 avroyu kaçırıyoruz ve paramı çok özel bir yere koydum ve dışarı çıkmadan önce iki kez saydım ve orada olup olmadıklarını kontrol ettim, bu yüzden resepsiyona gittim ve ona valizimi taşımam gerektiğini açıkladı, bana "hayatta asla kimse olmaz" dedi. sizin dışınızda odanıza erişimi var, ona temizlikçi kadınların gelip odaları temizlemek için erişim kartları olduğunu açıklıyorum, o da henüz gelmediklerini söylüyor, ona tek kişinin ben olmadığımı söylüyorum erişime sahip olmak ve kekelemeye başladı, sonra ondan önümdeki kameraları kontrol etmesini istedim, yapmak istemediği bir şeydi, aslında bizim çıkışımızdan faydalanarak odamıza çıktılar, bu da ikinci resepsiyon görevlisini açıklıyor odamın bir köşesinde saklanıp çıkmamı bekleyen, bunu senin için söylüyorum oraya gitme 70 euroya yalan söylemek benim çıkarım değil, bana geri verseydi verirdim ona bunları saklamasını söyledim, bunu yapmak hayal bile edilemez, bunu bana Fransa'da yapmamış olman çok kötü... inan bana
Mimir h*** - 1/5
Fabbie'nin yeri. Plaja yakın ve harika manzaralı. Güler yüzlü personel. Bir İskoç'un hoş karşılandığını hissetmesini sağlar!
Just D*** - 5/5
Bu otelde kaldığım için son derece hayal kırıklığına uğradım. Varışta, resepsiyon personeli kaba davrandı ve nezaket göstermedi, gülümsemedi, bu da kötü bir ilk izlenim bıraktı. Otelin girişindeki restoranın havalandırması o kadar kötü ki, ızgara kuzunun kalıcı kokusu tüm salonu kaplıyor. Bir pazar gibi geliyor, boğucu ve çok nahoş bir deneyim. Aynı restoranda servis edilen kahvaltı gerçekten kötüydü. Parasını ödememize rağmen çok hayal kırıklığı yarattığı için dışarıda yemek yemeyi tercih ettik. Odaya gelince, gerçek bir hayal kırıklığıydı: Önerilen fotoğraflardan çok daha küçüktü ve bakımı iyi değildi. Temizlik, mobilyaların üzerindeki toz ve banyodaki şüpheli işaretlerle birlikte arzu edilen bir şey bıraktı. Bu otelin tek olumlu yanı merkezi ve kullanışlı konumudur. Ne yazık ki bu kalanları telafi etmeye yetmiyor. Bu kuruluşa karşı şiddetle tavsiye ediyorum ve kesinlikle geri dönmeyeceğim.
Salaheddine A*** - 2/5

• Konferans Odası
  • Kablosuz İnternet
  • Açık Otopark

Misafirlerimizin rahatı ve konforu için ücretsiz kablosuz İnternet ve danışma (concierge) hizmetleri bulunmaktadır.

Minicity - 0,9 km / 0,5 mi
Antalya Arkeoloji Müzesi - 3,2 km / 2 mi
Antalya Opera ve Balesi - 4,8 km / 3 mi

En yakın havaalanı Antalya (AYT-Antalya Uluslararası) - 22,6 km / 14 mi

Misafirler için lobide ücretsiz gazete servisi, 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı mevcuttur. Ücretsiz otopark vardır.
Pacco Sea & City Hotel Spa misafirlerine restoranda yemek servisi yapılıyor. Oteldeki bar/oturma salonu misafirlere içecek servisi yapıyor. Misafirlere her gün 7.00 ve 10.00 arasında ücretsiz açık büfe kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Minicity yakınında
Pacco Sea & City Hotel Spa misafirlere Konyaaltı bölgesinde, plaj yakınında, Minicity ve Akdeniz Kent Parkı ile 15 dakika mesafede konaklama fırsatı sunuyor. Bu otel Konyaaltı Plajı ile 0,1 mi (0,1 km) ve Konyaaltı Plajı ile 0,3 mi (0,4 km) mesafede.
46 odada minibar ve LCD televizyon mevcuttur. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için uydu kanalları vardır. Özel banyoda ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlerimize telefon, emanet kasası ve elektrikli su ısıtıcıları gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır.