Raduzhny Hotel

Soçi
Haritada Göster ul. Pirogova 34/1,Sochi
Muhtemelen Soçi için, Karadeniz kıyısındaki diğer yerlerde iki kişilik 4500 kişilik odalar ve 2000 kişilik odalar normaldir, ancak beni öldüren şey sadece resepsiyondaki personelin umursamazlığıydı. Check-in yaparken ve her şeyi öderken, her şey çok daha üzücü.
Сергей Ч*** - 3/5
Konuklara karşı sorumsuz tutum! Bir oda ayırttım. Uzun bir uçuşun ardından saat 17:00'de otele vardık ve resepsiyonda HİÇ KİMSE bulamadık! 21:30'a kadar kimse gelmedi. Rezervasyon yardım hattıyla iletişime geçtik ve yakınlarda bir alternatif aramaya başladık. Bankodaki telefon numarası ve aranacak telefon numarasının yazılı olduğu tabela tezgahın arkasında bırakılarak ortadan kayboldu! Bu oteldeki tek özenli ve duyarlı kişiler, bizi birkaç saat boyunca valizlerimizin üzerinde check-in için beklerken gördükten sonra bize yardım teklif eden misafirlerdi. Rezervasyonda ve bazen de yönetimde sorunlar yaşanıyor.
Zz T*** - 1/5
Bilmiyorum bile. Daha iyi zamanlar gördüm ama şikayet edilecek bir şey yok gibi görünüyor. Ah, kapı iyi kapanmamıştı.
Anton V*** - 3/5
Raduzhny Otel'de kalışımıza dair izlenimlerimizi paylaşıyoruz, eşimle nisan ayında dinlendik, çok memnun kaldık, temiz oda, iyi hizmet, resepsiyondaki kızlar dileklerimizi dinledi, personel ile çok hoş iletişim, leziz kahvaltılar, size Bölgede dinlenebilirsiniz, dinlenmek için tüm koşullar var, mangal yapabilirsiniz, konumu mükemmel, yakınlarda bir otobüs durağı var, marketler var, oda fiyatları makul, hiçbir eksisi yoktu. Ailemiz bu otelde kalışımızdan gerçekten keyif aldı, kesinlikle tekrar geleceğiz!!!
Людмила Д*** - 5/5
GT S*** - 5/5
Kaynak : Google

Açık tenis kortu gibi dinlenme imkânlarından/kolaylıklarından yararlanın veya bahçe ile manzaranın tadını çıkartın. Bu otelde misafirler için ayrıca ücretsiz kablosuz İnternet, danışma (concierge) hizmetleri ve ortak alanda televizyon vardır.

Churchill, Roosevelt ve Stalin Anıtı - 1,4 km / 0,9 mi
Sochi Savaş Anıtı - 3,1 km / 1,9 mi
Sochi Spor Onur Müzesi - 3,1 km / 1,9 mi
Sochi Limanı - 3,4 km / 2,1 mi

Tercih edilen havaalanı Raduzhny Hotel Sochi (AER-Sochi Uluslararası) - 33 km / 20,5 mi mesafede

Misafirler için hızlı giriş, lobide ücretsiz gazete servisi ve 24 saat açık resepsiyon mevcuttur. Misafirler için gidiş-dönüş havaalanı transfer servisi (24 saat) ücretli olarak hizmet vermektedir, ayrıca otelde ücretsiz otopark vardır.
Otelin kahve dükkânında/kafede yemek servisi yapılıyor, ayrıca 24 saat oda servisi imkanı da mevcut. Barda/oturma salonunda misafirlerimize içecek servisi yapılmaktadır.
Churchill, Roosevelt ve Stalin Anıtı yakınında
Raduzhny Hotel misafirlere Sochi merkezinde, Churchill, Roosevelt ve Stalin Anıtı ve Zapolyarya Beach ile 5 dakika sürüş mesafesinde konaklama olanağı sunuyor. Bu plaj olan otel Albatros Plajı ile 0,9 mi (1,5 km) ve Firefly Beach ile 1 mi (1,6 km) mesafede.
Misafirler için 24 klimalı odada buzdolabı mevcuttur. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için kablolu TV kanalları vardır. Özel banyo, duş kabini, ücretsiz banyo/kozmetik ürünleri ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlere emanet kasası ve masa gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır. Ayrıca günlük olarak oda/kat hizmeti verilmektedir.