Raikin Plaza Hotel

Андрей Р*** - 5/5
Kaynak : Google
music m*** - 1/5
Klima SICAK VE OTOMATİK OLARAK SÜREKLİ KAPANIYOR, resepsiyon soruna yanıt vermedi.
AHMED S*** - 1/5
Memnun değilim. Bu yüzden. Saat 23.00 gibi geldik, otoparka gitmemiz söylendi. Gezdik, uğradık. Nerede kalkacağımızı ve nerede ineceğimizi gösteren işaretleri aramak için uzun zaman harcadık. Geciken bir pazarlamacı bize dışarı çıkıp bavullarımızla cadde boyunca 300 metre yürüyerek otele nasıl yürüyeceğimizi gösterene kadar iki valizle alışveriş merkezinin etrafında dolaştık. Bu acil bir hedeftir. Şok oldum. Hiçbir işaret yok, hiçbir işaret yok. Araba çok aşağıda bir yerde. Ya kirliyse, ya eskiyse ve eşyalarla doluysa? Bize bir oda verdiler ve saat 23.40’ta giriş yaptık. Ve havalandırmanın uğultusu var. Ne uyuyacağımı bile duyamıyorum. Değiştirmeye gittik ve değiştirdik. Soru: Neden hemen özel numara verelim, yaşamaya uygun değil, neye tahammül etmemizi umuyorlardı? Tamam, devam et. Kontrol edilmiş. Buzdolabına yiyecek koydum, ertesi akşam açtım ama olmadı. Yiyecek bitti. Resepsiyonu arayıp nasıl oluyor da bilmiyorsun diye soruyorum. Bana şöyle dedi: biliyorlardı, ne olmuş yani. Tamamen kayıtsızlık. Şok oldum. Neyse ki sadece uyumak için geldik. Kahvaltı çok kötü. Etten birkaç tavuk parçası ve sosis var. Unlu mamuller arasında yalnızca kekler ve kruvasanlar bulunur. Ama genel olarak asıl mesele şu: kimse seni umursamıyor gibi görünüyor. İyi: odada ütü ve ütü masası. Genel olarak temiz. Metroya 100m.
ppoommaann2008 - 2/5

• Kablosuz İnternet
  • Kuru Temizleme Servisi
  • Açık Otopark

Misafirlerimiz için ücretsiz kablosuz İnternet, danışma (concierge) hizmetleri ve otelde hediyelik eşya dükkânı/gazete standı mevcuttur.

Merkez Silahlı Kuvvetler Müzesi - 1,3 km / 0,8 mi

Moskova (DME-Domodedovo Uluslararası) - 59,9 km / 37,2 mi
Podolsk (OSF-Ostafyevo) - 46,2 km / 28,7 mi
Zhukovsky (ZIA Havaalanı) - 48,1 km / 29,9 mi

Misafirler için kuru temizleme/çamaşır yıkama servisi, 24 saat açık resepsiyon ve valiz dolabı mevcuttur. Misafirler için gidiş-dönüş havaalanı transfer servisi (24 saat) ücretli olarak hizmet vermektedir, ayrıca otelde ücretsiz otopark vardır.
Raikin Plaza Hotel misafirlerine restoranda yemek servisi yapılıyor. Barda/oturma salonunda misafirlerimize içecek servisi yapılmaktadır. Açık büfe kahvaltı servisi hafta içi 7.00 ve 11.00, hafta sonu 8.00 ve öğlen arasında ücretli olarak yapılmaktadır.
Moskova (Maryina Roschtscha) içinde
Moskova (Maryina Roschtscha) bölgesindeki Raikin Plaza Hotel misafirlere Yahudi Müzesi ve Hoşgörü Merkezi ve Merkez Silahlı Kuvvetler Müzesi ile 5 dakika sürüş mesafesinde konaklama fırsatı sunuyor. Bu 4 yıldızlı otel Tsvetnoy Bulvarı Moskova Sirki ile 2,3 mi (3,8 km) ve All-Russian Fuar Merkezi ile 2,4 mi (3,9 km) mesafede.
54 klimalı oda mevcuttur. Misafirlerimize ücretsiz kablosuz İnternet sunulmaktadır. Misafirlerimizin iyi vakit geçirebilmesi için dijital TV kanalları vardır. Banyolarda küvet ve terlik vardır. Misafirlerimize emanet kasası, masa ve telefon ile ücretsiz şehir içi telefon görüşmesi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır.