Sleep Inn

4 /5
Clifford F*** - 5/5
Kaynak : Google
Temiz oda, banyo çok hijyenik. Resepsiyon memuru çok güzeldi. Kalışımızdan keyif aldık.
Lisa C*** - 5/5
Sam H*** - 4/5
Kaynak : Google
SleepInn'de kalmayın. Yatak böcekleri var! DİKKAT!! 25.05.2023 sabah saat 4 civarında, yatakta ve yastıkta sürünen tahtakurularıyla uyandım. Hemen resepsiyonu aradım ve oda değişikliği talep ettim. Sabah müdürle konuşmak istediğimi ve ilk onun iletişime geçeceğini umduğumu söyledim. Bize yeni bir oda verildi ve isteksizce aldık. Yeni doğmuş bir bebeğimiz olmasaydı hemen ayrılırdık. Saat 11.00 oldu ve hala kimseden haber alamadık. Biz de kontrol etmek ve müdürle konuşmak için aşağıya indik. Durum hakkında resepsiyonist Chelsea ile konuştuk. Ayrıldı ve geri geldi ve yöneticinin bir toplantıda olduğunu söyledi. İyi müşteri hizmetleri becerisine sahip bir yöneticinin, bunun öncelik listesinin en üstünde olmasını sağlayacağına inanıyorum. Ona kaydettiğim iki video ve fotoğrafı gösterdim. Chelsea, otellerinde olduğumuzu açıkça gösteren kanıtını gösterdikten sonra bile birisinin odayı kontrol ettiğini ve hiçbir şey bulamadığını söyledi. Sanki iddialarımızın yanlış olduğunu ima ediyormuş gibiydi. Müdürü beklemeye karar verdik ama müdür gelmedi. Mezuniyet partisine katılmamız gerektiği için sonunda ayrılmak zorunda kaldık. Öğleden sonra 13.00'te tekrar aradım ve yöneticinin hâlâ toplantıda olduğunu gördüm. Yöneticiye beni araması için mesaj bıraktım. Hala bir çağrı almadım. Bu durumdan kaçındığı açık. Bu çok şey anlatıyor. İş ve Meslek Düzenlemeleri Ofisi'nin yanı sıra Otel ve Restoranlar Bölümü ile iletişime geçmeyi planlıyorum. İnşallah gidip araştırırlar. Kötü müşteri hizmetlerine ek olarak, yeni bebeğimizle bu sorunu eve taşımadığımızdan emin olmak için önlem almak ve fazladan para harcamak zorundayız. İçiniz rahat olsun diye burada kalmayın.
BLOOM W*** - 1/5
Bu hafta sonu bir düğün için Sleep Inn'de kaldım. Otele girişte temizdi ve personel dost canlısı ve yardımseverdi. Personel gelen herkese çok misafirperverdi. Oda temizdi. Sadece sonbaharda duş kapısı daha iyi temizlenmeli, sabun köpüğü vardı, diğer her şey harikaydı. Sabah 7'de kahvaltıya gittim. Bol miktarda yumurta ve domuz pastırması vardı ve kahve iyiydi. Ayrıca ggrits, waffle, kekler ve meyve suyu da sundular.
Daramiss M*** - 5/5

24 saat açık spor salonu gibi dinlenme fırsatlarının keyfini sürün veya ücretsiz kablosuz İnternet dâhil diğer imkânlardan/kolaylıklardan yararlanın.

Baxley Belediye Binası - 0,2 km / 0,1 mi
Historic Strand Akşam Yemekli Sinema Salonu - 48,3 km / 30 mi
Bill Morris Parkı - 48,9 km / 30,4 mi
Cracker Williams Parkı - 49 km / 30,5 mi

Misafirler için 24 saat açık resepsiyon, çamaşırhane ve asansör mevcuttur. Ücretsiz otopark vardır.
Misafirlere her gün 6.00 ve 9.00 arasında ücretsiz tam kahvaltı servisi yapılmaktadır.
Baxley Belediye Binası yakınında
Baxley bölgesindeki Sleep Inn konaklamanızda, Baxley Belediye Binası ile 3 dakika yürüme mesafesinde ve Appling County Adliyesi ile 9 dakika yürüme mesafesinde konaklayacaksınız. Bu otel Appling Country Kulübü ile 5,1 mi (8,3 km) ve Lake Mayers ile 9,4 mi (15,1 km) mesafede.
Misafirlerimizin konforu ve rahatı için 64 klimalı oda buzdolabı ve düz ekran televizyon bulunmaktadır. Odada ücretsiz kablosuz İnternet vardır. Banyolarda küvet veya duş ve saç kurutma makinesi vardır. Misafirlere masa ve mikrodalga fırın gibi imkânlar ve kolaylıklar sunulmaktadır. Ayrıca günlük olarak oda/kat hizmeti verilmektedir.