Staron Otel

Zonguldak
Haritada Göster On Temmuz Mahallesi,Acilik Caddesi 27,Merkez,67100 Zonguldak
4 kişi 2 gece için Rez yaptık. Otele girmeden aracımızı kaldırım kenarındaki boşluğa koymak isterken bir şahıs devletin yoluna park yapmamızı engelledi. Ardından otele girdiğimizde bu uygunsuz davranışı yapan kişinin otel çalışanı olduğunu gördük. Önemli bir organızasyonumuz olması nedeni ıle kendılerı ile muhatap olmadan odaya geçtik. Fakat odada önceki misafirden kalan cips parçaları, çöp kutusunda peçetelet vardı. Havlular eksıktı ve lekelıydı. Otel çok gürültülü bir konumda, klima yok eski tip bir vantilatör ıle serinlemeye çalıştık fakat sesten ve sıcaktan uyuyamamamız nedeni ile 2.gece ucretını odememıze rağmen otelı erken terkettık. Tavsiye etmıyorum.
Muhammet Ç*** - 1/5
Otele girmeden problemlerle karşılaşabilirsiniz. Öncelikle otelin kendine ait bir otoparkı olmadıgından on tarafında yola bakan kısımdakı boş kaldırım kenarına arabayı koymak için döndüğümüz esnada sonrada otel çalışanı oldugunu farkettiğim biri duba koyarak burayı misafirine ayırdıgını ve aracı koyamayacağımızı söyledi. Devletin yolunu gasp eden bu şahsı resepsiyonda görmemle ne kadar erdem eksikliği bir müessesede konaklayacağımı hissetmiştim fakat önemli bir organizasyonum oldugu için ailemle neyse diyip odaya çıktık. Odada klima yok, temizlik desen sıfır. Onceki müşteriden kalma yere dokulen cipsler duruyordu(keşke fotoğraf çekseydim :() 4 kişilik rez yapmamıza rağmen yalnızca 2 havlu vardı, olanlar da zaten lekeliydi. Klima olmadıgı gibi pencerelerde sineklik yoktu tüm gece sivrisineklerle uğraştık. Çarşı içi oldugu için ortam çok tozlu ve dışarıdan çok fazla gürültü geliyor. Odanın yalnızca bir anahtarı var, 4 kişilik odaya yek anahtat verildiğini ilk kez duydum. 2 gecelik rez yaptırmamıza rağmen 2.gece kalmaya değer olmadıgından erken yola çıkma kararı aldık. Bu otele bedava olsa gelmem. Üç kuruş fazla verin bu derece baştan sona problemle bir otel(!) de kalmayın. Otel demeye bin şahit gerek. Otel vasfınızı yerıne getiremiyorsanız adınızı pansiyon olarak güncelleyin zira otel demek için bin şahit gerek. Sıfır kurumsallık. Uzak durun
Feristah C*** - 1/5
Kesinlikle konaklanabilecek bir yer degildir. Pis ,odalari sigara kokulu, ve personeli oldukca kabadir
Ünal K*** - 1/5
Çok güzel bir otel kahvaltısına daha görmedim ama tavsiye ederim
OĞUZHAN M*** - 5/5
Buraya motosikletle geldim ve inanılmaz bir misafirperverliğin tadını çıkardım. Gece boyunca park etmek için hemen güvenli bir yer teklif edildiğinde, kapının önünde motoru henüz durdurmuştum. Ayrıca sorduğum her şey için pek çok nazik önerim var. Oda çok büyük ve temiz. Zaten Gürcistan'dan dönerken tekrar gelmeyi düşünüyorum.
Niels O*** - 5/5

Odalarımızda; büyük ekran uydu alıcılı LCD TV, berjer, çalışma masası, dahili telefon, ücretsiz ve sınırsız Wi-Fi, su ısıtıcısı ve size özel hazırlanmış ikram tepsilerimiz bulunmaktadır. Banyolarımızda kişisel temizlik malzemeleri, saç kurutma makinesi ve 7/24 sıcak su hizmetimiz mevcuttur.
Otelimiz çok merkezi bir konumda olup Zonguldak Adliyesi, Zonguldak Valiliği gibi tüm resmi kurumlara yürüme mesafesindedir. Çaycuma 45 km., Devrek 55 km. uzaklıktadır.